Zvyšujeme obchodní účinnost webů a marketingovou přesvědčivost

91 tipů na optimalizaci konverzí e-shopu 2. část - Optimalizace titulní stránky

Aleš Linhart - 06.02.2013

V minulém článku jsme se zaměřili na úvod do problematiky konverzí internetových obchodů, představili jsem seznam témat, kterými se bude tato série článků zabývat a uvedli jsme způsoby, jak lze poznat chování svých zákazníků. V dnešním článku se zaměříme na jedno z nejdůležitějších míst e-shopu, jímž je titulní stránka. Níže pokračujeme ve výčtu 91 tipů pro optimalizacci konverzí e-shopů 4 tipy, jak můžete zlešit titulní stránku svého e-shopu.

4. Zobrazte nejprodávanější produkty

Využijte Google Analytics nebo váš vlastní ekonomický systém pro zjištění nejprodávanějších produktů. Nejprodávanější produkty poté zobrazte na titulní stránce webu a motivujte tak návštěvníky k jejich nákupu.

V Google Analytics naleznete informace o nejprodávanějších produktech v záložce Konverze -> Elektronický obchod -> Výkon produktu.

GoogleScreen Google Analytics - nejvýkonnější produkty e-shopu

5. Nabídněte více způsobů objednání

Viditelně nabídněte zákazníkovi alternativní možnost objednání (přes telefon, fax, e-mail). Žádný způsob objednání není „zastaralý", když jde o kontakt se zákazníkem. Někteří zákazníci jsou totiž navyklí na určitý způsob objednávání zboží, kterého se drží. A pokud jim tuto možnost objednání nenabídnete, tak snižujete konverzi svého e-shopu.

6. Využijte videa

Co je nejlepší způsob, jak návštěvníkům předvést kvalitu e-shopu a produktů? Video! Profesionální, i když třeba pouze krátké video, může výrazně zvýšit důvěryhodnost celého e-shopu. Kromě toho si zákazník může pohodlně prohlédnout produkty ze všech úhlů a nemusí náročně klikat na jednotlivé fotografie.

7. Lokalizujte e-shop na konkrétní země

Prodáváte zboží do více zemí a všechny jazykové mutace máte na jedné doméně? Důležité je návštěvníkům ukázat titulní stránku vždy v jejich jazyku. Jejich jazyk můžete rozpoznat podle IP adresy. Navíc je vhodné uvést na titulní stránce třeba větu „Ano, dodáváme také do XXX" a „XXX" nahradit zemí (podle IP), odkud návštěvník pochází z dané země.

Delicious Save this on Delicious

Články