Zvyšujeme obchodní účinnost webů a marketingovou přesvědčivost

Analýzy a konzultace

Odhalte, co vašemu webu brání v úspěšnosti. Na základě odborné analýzy navrhneme konkrétní úpravy a zlepšení vašeho webu.

Analýza návštěvnosti

Analýza návštěvnosti neznamená jen přehled o počtu přístupů uživatelů na stránky. Zjistíme pro vás, odkud uživatelé webu přišli, jaká použili klíčová slova, jak dlouho a na jakých stránkách se zdrželi. Dozvíte se, co uživatele zajímá a získáte možnost reagovat na jejich potřeby. Analýza také umožňuje sledování výsledků internetového marketingu a reakcí na vylepšování nebo úpravy webu.

Jaké informace vám analýza návštěvnosti přinese?

1. Přehled o počtu přístupů

Zjistíme, kolik uživatelů internetu vaše stránky navštívilo za určitý čas. V celkovém počtu přístupů jsou zahrnuti i ti uživatelé, kteří z vašeho webu po příchodu ihned odešli.

2. Odkud zákazníci přišli

Víte-li, jak uživatelé přišli na vaše stránky, můžete zhodnotit, do čeho investovat pro získání většího množství návštěv. Poznáme, zda přímo zadali internetovou adresu, využili vyhledávače nebo reagovali na PPC reklamu.

3. Jaká klíčová slova uživatelé použili

Analýza návštěvnosti ukáže, jaká klíčová slova zadávají uživatelé do vyhledávačů, když hledají vaše stránky. Na základě toho můžeme provést SEO optimalizaci vašeho webu a zajistit vám výhodnější pozici ve vyhledávačích.

4. Jak uživatelé web používají

Způsob, jakým uživatelé web používají odhalí, zda mají při prohlížení webu nějaké komplikace. Zjistíme tak nedostatky v použitelnosti vašich webových stránek a budeme s vámi pracovat na jejich zlepšení.

5. O co mají uživatelé zájem

Dozvíte se, které stránky na vašem webu jsou nejčastěji zobrazovány. Na základě toho můžete vyhodnotit, o jaké produkty či informace je největší zájem. Vyjděte uživatelům vstříc a zajistěte si tak jejich přízeň.

6. Srovnávání počtu návštěv v čase

Informace o počtu přístupů za určité časové období pomůžou vyhodnotit účinek internetové reklamy a reakce na optimalizace a úpravy webu. Při poklesu návštěvnosti vašich stránek pak můžete přijmout náležitá opatření.

7. Měření konverzí

Konverze je procentuální poměr mezi celkovým počtem přístupů a počtem uskutečněných akcí (objednávky, poptávka, doporučení dalším uživatelům). Měření konverzí zároveň ověřuje plnění cílů webu a účinnost internetových reklamních kampaní. Mějte přehled o tom, zda se vám vracejí investice do internetového marketingu.

Google Analytics

Google Analytics je jedním z nejpoužívanějších on-line softwarových nástrojů pro měření návštěvnosti webových stránek. Výsledky jsou zobrazovány v přehledných tabulkách a grafech. Pro laika může být obtížné vložit měřící kód Google Analytics na web. Rádi pro vás tuto službu zprovozníme a měřící kód upravíme pro potřeby konkrétního projektu. Podle domluvy za vás budeme provádět i vyhodnocování získaných dat.