Zvyšujeme obchodní účinnost webů a marketingovou přesvědčivost

Analýzy a konzultace

Odhalte, co vašemu webu brání v úspěšnosti. Na základě odborné analýzy navrhneme konkrétní úpravy a zlepšení vašeho webu.

SEO Audit

SEO audit se využívá především k rozboru webových stránek z hlediska SEO a aktuálních pozic ve vyhledávačích. Je to zjednodušená verze SEO analýzy pro zjištění hlavních nedostatků vašich stránek. Zjistíme, jak si stojíte ve světě internetu. Ukážeme vám chyby vaší konkurence, abyste se jich mohli vyvarovat. SEO audit také vyhodnotí odvedenou práci vaší předchozí SEO firmy.

SEO audit zahrnuje

Určení hlavních chyb a nedostatků webu

SEO audit odhalí nedokonalosti bránící umístění vašich stránek na předních pozicích ve vyhledávačích. SEO audit často odhalí i jen drobné nedostatky, které vás stojí množství zákazníků.

Stručný návrh na zlepšení výsledků a udání směru

Zjistíme, jak zvýšit návštěvnost a atraktivitu vašeho webu. Umožní vám posoudit rozsah investice potřebný pro zlepšení pozice ve výsledcích vyhledávání. Uvidíte, zda se vám investice do SEO vrátí a to vše s minimálními náklady.

Aktuální pozice ve vyhledávačích

SEO Audit je objektivní kontrola, jak si váš web ve skutečnosti stojí v prostředí internetu. Pokud webové stránky nemají návštěvnost a tedy neplní svůj účel (získávání zákazníků, informování o produktech a službách...), SEO audit odhalí příčiny těchto potíží.

SEO audit je prvním krokem k úspěšné SEO optimalizaci vašeho webu.

Průběh SEO auditu

  • Na webové stránky se podíváme tak, jak je „vidí" internetové vyhledávače (Seznam.cz, Google.cz, Yahoo.com, Jyxo.cz, Live Search a Morfeo).
  • Identifikujeme chyby ve struktuře a obsahu internetové prezentace, souborech i značkách určených ke komunikaci s vyhledávači.
  • Vyhodnotíme pozice vašich stránek a zmapujeme počet stránek v indexech jednotlivých vyhledávačů.
  • Na základě vámi požadovaných klíčových slov a slovních spojení zmapujeme konkurenci, vyhodnotíme možnosti umístění ve vyhledávačích, hledanost a efektivnost.
  • Vypracujeme postup, cenovou kalkulaci a návratnost SEO optimalizace.
  • SEO Audit by se měl provádět v pravidelných časových intervalech. Co platilo před měsícem, dnes už platit nemusí.