Zvyšujeme obchodní účinnost webů a marketingovou přesvědčivost

Internetový marketing

Propagujte produkty své firmy moderními marketingovými postupy. Výsledky internetového marketingu lze snadno měřit a kontrolovat.

Internetový marketing

Budování odkazů

 

PPC reklamní kampaně

Cílem budování odkazů je získávat odkazy z jiných webů, které budou směřovat na vaši prezentaci. Výsledkem je nejen zvýšení pozic vaší webové prezentace, ale i viditelnosti a dosažitelnosti webového obsahu.

 

U PPC (Pay Per Click) inzerátů neplatíte nic za zobrazení, ale jen za to, když na ně uživatel klikne. PPC reklamy jsou umístěny na prvních stránkách ve vyhledávačích a jejich výsledky jsou dobře měřitelné a kontrolovatelné.

Marketing v sociálních sítích

 

Microsites

Aktivita firmy v rámci sociálních sítí je efektivní prostředek komunikace firmy se zákazníkem a má vliv na zlepšení image společnosti. Sociální sítě jsou dobrým zdrojem informací o zákaznících. Výhodná je možnost využití virálního marketingu.

 

Microsites jsou malé weby zaměřené na nový produkt nebo akci určité firmy, případně na specifický okruh zákazníků. Výhodou je snadná optimalizace, dobrá kontrola výsledků, možnost umístění dalších informací a odkazů na domovský web.