Zvyšujeme obchodní účinnost webů a marketingovou přesvědčivost

Internetový marketing

Propagujte produkty své firmy moderními marketingovými postupy. Výsledky internetového marketingu lze snadno měřit a kontrolovat.

Microsites

Microsites jsou úzce specializované webové stránky, zaměřené na nový nebo výjimečný produkt, speciální akci, případně na specifický okruh zákazníků. Každá microsite má vlastní URL adresu, grafiku i informační architekturu. Microsites podporují kreativní marketingová řešení. Při návrhu nejste omezeni designem vašeho domovského webu.

Jak fungují microsites

Příkladem může být rozsáhlý internetový obchod, který nabízí několik skupin produktů. Společnost chce zvýšit prodej, a proto jsou vytvořeny unikátní microsites, pro každou kategorii zvlášť. Jejich společným znakem budou kontaktní údaje provozovatele. Všechny microsites pak budou optimalizovány na konkrétní klíčová slova. Ve vyhledávači se na zadané klíčové slovo objeví microsite i původní e-shop.

Microsites mohou mít větší účinek a vyšší návratnost než nákladné reklamní kampaně.

Výhody microsites

Jednodušší optimalizace

  • Zaměření microsites na konkrétní produkt nebo akci umožňuje efektivnější optimalizaci pro vyhledávače. Větší weby jsou optimalizovány spíše na obecnější klíčová slova s velkou konkurencí. Microsites lze optimalizovat na obecná i specifická klíčová slova s nižší konkurencí. Je tedy větší šance, že uživatel najde právě vaše microsites.

Výměna odkazů

  • Na microsites můžete umístit odkazy na domovské stránky i na ostatní microsites. Lze na ně umisťovat i bannery a reklamy.

Větší přehlednost

  • Uživatel zadává do vyhledávače pouze klíčové slovo, které ho zajímá. Microsite zaměřená na konkrétní věc mu poskytne vše, co hledá a nebude ho zahlcovat nepotřebnými informacemi. Oproti velkým webovým stránkám jsou microsites pro uživatele přehlednější.

Možnost poskytnout více informací

  • Microsites umožňují uvést více informací o konkrétním produktu a nabídnout další podpůrné služby. Nabídněte zákazníkovi přidanou hodnotu a zvyšte šanci, že nakoupí právě u vás.

Přizpůsobení vzhledu

  • Vzhled microsite není omezen designem domovského webu. Design a informační architekturu lze přizpůsobit na míru konkrétnímu produktu. Vzhled, který odpovídá charakteru produktu, lépe upoutá pozornost.

Zaměření na specifický okruh zákazníků

  • Na microsites můžete zvolit zcela jiný přístup k uživatelům, než na vašem domovském webu. To vám dá možnost oslovit právě ten okruh lidí, který chcete.

Zvýšení konkurenceschopnosti

  • Lepší optimalizace microsite a výměna odkazů zaručí, že bude daná microsite ve vyhledávačích na vyšších pozicích. Vyšší pozice ve vyhledávačích znamenají větší šanci oslovit nové uživatele a oslabit konkurenci.