Zvyšujeme obchodní účinnost webů a marketingovou přesvědčivost

Internetový marketing

Propagujte produkty své firmy moderními marketingovými postupy. Výsledky internetového marketingu lze snadno měřit a kontrolovat.

PPC reklamní kampaně

PPC (Pay Per Click) reklamní kampaň dokáže rapidně zvýšit návštěvnost vašeho webu. U PPC inzerátů neplatíte nic za zobrazení, ale jen za to, když na ně uživatel klikne. Důležité je efektivní umístění, výběr klíčových slov a trefný text inzerátu. Řekněte jednou větou (cca 25 znaků), co nabízíte a proč má uživatel navštívit právě na vaše stránky.

Jak PPC reklama funguje

PPC reklama je umísťována na prvních stránkách ve vyhledávačích. Druhou variantou je kontextová reklama zobrazená v textu na stránkách smluvních partnerů, opět v podobě odkazu s krátkým popiskem. Cena PPC reklamy se odvíjí od konkurence v daném oboru. Je-li konkurence vysoká, zvyšuje se i cena za klik. Svěřte vedení kampaně do rukou odborníků. Budeme pro vás PPC kampaň neustále vylepšovat a aktualizovat.

Systém PPC reklamy vám umožňuje efektivně plánovat výdaje na on-line reklamu.

Výhody PPC reklamy

Dobrá kontrola a měřitelnost výsledků

 

Možnost okamžitého stažení/nasazení reklamy

Za pomoci statistických programů poznáte, kolik uživatelů přišlo na vaši stránku z PPC reklamy. Dozvíte se, z jakého vyhledávače nebo portálu přišli a jak dlouho se na webu zdrželi.   PPC kampaň lze kdykoli zastavit a znovu spustit. Máte možnost reagovat na sezónní výkyvy v poptávce nebo reklamu využít při zavádění nového produktu na trh.

Nevtíravá forma reklamy

 

Zacílení na potenciální zákazníky

PPC reklama nikoho neobtěžuje, nepřesvědčuje, ani nikoho k ničemu nenutí. Podstatou je zviditelnit vaše stránky mezi konkurencí, a tak zvýšit šance na oslovení více uživatelů.   Neplaťte za kampaň více, než je nutné. U PPC inzerátů lze nastavit, pro jaká slova se mají zobrazovat či nikoli. Vytvořte text reklamy tak, aby oslovil jen tu skupinu uživatelů, kterou chcete.

Zaplatíte jen tolik, kolik chcete

 

Rychlé výsledky

Systém platby za klik vám umožňuje efektivně plánovat své výdaje na reklamu. V případě potřeby je možno vloženou částku zvýšit nebo snížit.   Ihned po spuštění kampaně se odkaz na váš web objeví ve vybraných vyhledávačích a portálech, kde na ně mohou uživatelé klikat.

PPC systémy

Nejpoužívanějším PPC systémem je v současnosti Google AdWords. PPC reklama se zobrazuje ve fulltextovém vyhledávání Google, Centrum, Atlas a na webových stránkách smluvních partnerů společnosti Google.

Společnost Seznam vyvinula systém Sklik, reklama je pak zobrazována ve vyhledávači Seznam a na jeho serverech a portálech (Zboží.cz, Sbazar, Firmy.cz aj.), v současnosti zavádí Seznam i kontextovou reklamu.

ETARGET je PPC systém využívající kontextovou reklamu na různých portálech a webových stránkách. Mezi mnoho smluvních partnerů patří například iDnes.cz nebo annonce.cz.

AdFox zobrazuje PPC reklamu v pravém sloupci vedle výsledků vyhledávání ve vyhledávačích Centrum a Atlas.

PPC reklama na oblíbené sociální síti Facebook funguje na stejném principu jako u vyhledávačů a zobrazuje se v pravém sloupci.