Zvyšujeme obchodní účinnost webů a marketingovou přesvědčivost

Publikujeme

91 tipů na optimalizaci konverzí e-shopu 6. část - Optimalizace nákupního procesu

Aleš Linhart - 06.03.2013

Nákupní proces je nejrizikovější část celého procesu nakupování v e-shopu a to jak z pohledu majitele e-shopu, tak i z pohledu zákazníka. Majitel e-shopu může při špatném nákupním procesu přijít o mnoho zákazníků. Aby se minimalizoval počet nedokončených nákupů, doporučujeme dodržet především následující rady:

celý článek

91 tipů na optimalizaci konverzí e-shopu 5. část - Optimalizace stránky s produktem

Aleš Linhart - 27.02.2013

Produkty jsou na e-shopu to nejdůležitější, protože právě ony jsou důvodem, proč lidé e-shop navštěvují a proč v něm mají v plánu utratit peníze. Optimalizaci produktu je proto nutné věnovat velkou pozornost a stále myslet na to, že děláte vše pro zákazníka a pro to, aby se mu na vašeho e-shopu líbilo.

celý článek

91 tipů na optimalizaci konverzí e-shopu 4. část - Optimalizace vyhledávání produktů

Aleš Linhart - 20.02.2013

Možnost vyhledávání na webu je dnes již téměř samozřejmostí, a o to víc to platí v případě e-shopů. Mnoho návštěvníků přichází na titulní stránku e-shopu s tím, že vědí, o jaký produkt mají zájem. Takoví návštěvníci produkt nehledají v kategoriích, ale používají vyhledávací formulář a počítají s tím, že když do něho zadají hledaný produkt, tak jej skutečně naleznou. Abyste návštěvníkům umožnili pohodlné vyhledávání, doporučujeme provést následující kroky.

celý článek

91 tipů na optimalizaci konverzí e-shopu 3. část - Optimalizace navigace

Aleš Linhart - 13.02.2013

Dnešní doba je uspěchaná, a tak i lidé navštěvující e-shopy jsou ve spěchu, a proto se snaží co nejrychleji nalézt, co hledají. Většina lidí tak zaměří svoji pozornost na formulář pro vyhledávání a doufá, že ve výsledcích vyhledávání nalezne to, co hledá. Ale jsou i návštěvníci, kteří se stále spoléhají na klasickou navigaci na e-shopu.

celý článek

91 tipů na optimalizaci konverzí e-shopu 2. část - Optimalizace titulní stránky

Aleš Linhart - 06.02.2013

V minulém článku jsme se zaměřili na úvod do problematiky konverzí internetových obchodů, představili jsem seznam témat, kterými se bude tato série článků zabývat a uvedli jsme způsoby, jak lze poznat chování svých zákazníků. V dnešním článku se zaměříme na jedno z nejdůležitějších míst e-shopu, jímž je titulní stránka. Níže pokračujeme ve výčtu 91 tipů pro optimalizacci konverzí e-shopů 4 tipy, jak můžete zlešit titulní stránku svého e-shopu.

celý článek

novější starší

Články